Friday, October 21, 2011

Happy 2nd Anniversary

Assalamualaikum,

Maaf sebab dah lama tak update blog cabuk saya nie ye. Kalau ada yang tertunggu-tunggu, saya minta maaf sebab sejak akhir-akhir ni saya masih mencari-cari isi untuk entry saya.

Semalam adalah hari ulangtahun kami (saya dan aiman) yang ke-2. Alhamdulillah. Sepanjang dua tahun ni banyak yang kami lalui. Cukup atau tidak tidak dapat saya katakan. Semua yang berlaku saya ambil yang positif. Insyallah.

Saya berharap hubungan ini menjadi semakin rapat dan kukuh. Saya ingin mengurangkan perasaan cemburu kekasih dan juga berharap dia menjadi semakin terbuka dengan semua di sekelilingnya. Insyallah.

Semalam kami menyambut ulangtahun kami di Pavillion di mana saya telah membeli kupon makanan di Groupon. Terus dengan sepantas kilatnya kami menuju ke Manhattan Fish Market. Nyummny.


Sumber dari Atuk Google

Mula-mula si dia nak makan banyak. Nak add-on main dish. Nasib baik saya tegur. Kalau tak habis dia kena makan juga. Terus cancel then I suggest him to add-on the starter since my coupon consist of soft drinks, main dish and a chowder soup.

Bila datang je main dish. Masyallah, tak larat nak makan even tengah ari saya tak lunch pun (sorry tak ada gambar). Makan sampai rasa vomit. Bukan saya je but both of us pun macam tu. Hahaha. Tuu lah gelojoh sangat. Time nie soup kitaorang tak sampai lagi. Disebabkan terlampau kenyang, saya tak mintak pun soup tuu. Kalau makan lagi confirm ... Hahaha

Lepas tuu encik pakwe bagi hadiah. Bagi saya saya suka sangat sebab dia yang bagi. Thanks sayang.


Inilah hadiah tuu. Mug and chocolates from Famous Amos. Tak kisahlah orang nak cakap murah, biasa je or whatever. Saya still suka and I will take care of it. Love the mug sebab ada cartoon. Hehe. Sekarang saya dah makan 3 biji Ferrero Rocher and beberapa candies dalam tuu. Love it. Thanks sayang. huhu

Saya harap korang doakanlah kami ye. Insyallah. Moga dipanjangkan hubungan ini dan paling penting semoga hubungan ini diredhai Allah s.w.t. Aminn....~~~



*p/s: dah lama xmakan coklat nie. so makan slow2..mahal tau.haha

2 comments:

1612f said...

cik jazz sila jawap saya punya tag ni eh. many many kamsa :D HAHA

http://fahamokha90.blogspot.com/2011/11/84-love-hate-life-angel-tag.html

JQ said...

owh...ok..sory for late reply...very the busy la skrg..hehehe