Thursday, August 18, 2011

Hari ini hari Khamis

Assalamualaikum,


Hari khamis menjelang tiba. Baru aku pasan aku tak ada buat entry pasal Ramadhan yang mulia ni. Alhamdulillah dah 18 hari kita berpuasa termasuk hari ini. Rasa tak sabar nak habis kerja dan pulang berhari raya minggu depan.


Serius aku nak duduk hangout kat rumah dan jumpa kawan-kawan aku. Even malu sebab sedar diri ini sudah membesar. Hehe


Tak mengapalah. Okeylah tuu sebab aku pun kira sedar diri kan..huhu.. Well, sabar jela kan.


Harini sudah plan nak berbuka puasa dengan Aiman dan bershopping barangan raya untuk dia. Kemana arah tujuan kami itu, memang tak dapat nak bagitahu sebab tak tahu lagi kemana kah langkah kaki ini. Ceh, poyo lah. hehe..


Selamat berpuasa dan selamat hari raya kepada semua. Lepas raya insyallah saya mau buat GA (giveaway) untuk follower blog saya... Hadiahnyer biasa-biasa je.. Ferrari sebjik cukop takk?? hehe.. Hadiah akan di reveal kemudian... Hebah-hebahkanlah kepada orang ramai k..=)

No comments: