Friday, August 19, 2011

Opening a booth at Citta Mall, Ara Damansara

Assalamualaikum,

Di hari Jumaat yang mulia nie, aku just nak bagitahu sesiapa yang suka jenjalan boleh la datang singgah at Citta Mall, Ara Damansara.


Mall ni kira baru jugak lah sebab tak ramai yang tahu. Sesiapa yang selalu pergi ke area sana maybe tahu tempat nie. Dengan sadiss nyer aku pun nak bagitahu yang aku sendiri tak tahu dan tak pernah pergi ke sana. hehe


Tak ape lah. Kita boleh jenjalan sama-sama kat tempat baru. Sesiapa yang tahu or tak tahu boleh datang ke sana sebab aku sendiri pun first time koot nak datang menyemak kat sana. Hehe


So kat bawah nie aku curik pic mall tuu dari sini. Agak besar dan macam tak banyak kedai. Dunno yet. Tunggu jela esok..





Tempat : Citta Mall, Ara Damansara
Hari: Sabtu, 20hb Ogos 2011
Masa: 11.00 pg - 8.00 mlm


Okey, saya nak buat pengumuman yang best giler nie. Sesiapa yang datang and bagitahu u all pembaca blog princessofhemp, akan dapat DISKAUN!! Serius...diskaun tuu beb.. Nak raya mesti nak diskaun kan? Betul tak? Heehehe


So, jom datang and dapatkan diskaun anda sebelum anda terlepas. Booth kami menjual bakes' product, shawl and banyak lagi... Jom..jom..


No comments: