Tuesday, June 7, 2011

!!!Salah Dia!!!!!

Assalamualaikum,

Tah tahu kenapa harini aku rasa geram giler. Geram sebab semuanya. Sobsob... Study pun ada cabarannya. Aku tak tahu nak cakap apa lagi.

I need money to pay my fees.. Tapi duit takk cukup. Aku boleh berusaha dapatkan duit tuu tapi ada seorang je sekarang yang mengahalang aku dari dapatkan jumlah tuu.

Seorang yang aku amat hargai dan banyak membantu aku tapi takk pernah paham bila aku disaat terdesak. Keadaan yang die letak aku makin terhimpit dan lemas.

Aku tak tahu nak buat macam mana lagi. Aku nak pergi kem tu tapi tak kasi. Aku nak cari keje part time lah. Aku tak nak sampai aku tak boleh present HIRARC aku. Aku tak nak. Tapi die tak paham. Kalau die boleh tolong bayar tak pe gakk. Kalau setakat NAk bayar bek tak payah. Lom tentu dapat bayar.

Sedih dan kecewa sangat-sangat sebab terikat dalam usia yang sepatutnya aku boleh berusaha lebih. Tapi terkongkong sehingga aku perlu bergantung pada die. Bila dah terlalu bergantung tahu pula die cakap aku nie manjalah..papelah.. Padahal die yang buat begitu. Cara die untuk aku hidup senang tanpa berusaha.

Bukan salah aku kalau aku terlalu bergantung sebab dia yang ajar aku untuk bergantung pada die. Penat sebab aku rasa diriku ini umpama boneka. Aku tak boleh berbuat apa-apa. Dia telah mengawalku.

Aku sedih dan kalau aku tak dapat present HIRARC bila tiba masanya, aku akan salahkan die. Semua salah die. Yela, kan dia juga suruh aku bergantung pada die kan. So semua salah die!!!

No comments: