Wednesday, June 8, 2011

Steamboat Nyum Nyum

Assalamualaikum,

Semalam lepas je balik kerja dan pergi ke Sungei Wang sebab nak cari barang, Jaja Juvana call. Ajak dinner sebab kawan die nak buka puasa. Yela, semalam aku kan emo jap dengan Aiman pasal nak pergi kem tu. Arinie die dah bagi pergi!! Yeah!!.. Alhamdulillah...

Okay, berbalik pada cerita tadi.. So aku decide nak pergi jela kan lepas mintak permission semua. Then my sista pun nak ikut sebab kat rumah sekarang ada aku dengan die jek. Yang lain semua blik cuti mid-term (takkan die nak kawan dengan hamster kat umah lak kan..hahaaha).

So kiteorang pun pergilah makan kat steamboat Danaukota. Kedai die aku tak sure lak apa nama. Tapi serius aku teruja kott. All you can eat at RM25 (tak sampai pun RM25..huhu).

Best giler kot. Kiteorang pergi makan macam apa. Sorry sebab tak ada gambar. Nanti aku nak ajak Aiman la.. Best giler. Makan ketam, udang, sotong, ayam and banyak lagi lah!! Giler excited aku nie. Hahahhaa..

Duk makan dinner tak blah blah sampai pukul 10 lebih kott. Lama takk kiteorang makan? Hahhaa.. Jaja kata dieorang ari tu makan laju-laju cepat kenyang. So kali nie kita go slow..Hehehe

Anyway thanks to my sista yang treat us for dinner even die dah sengkek sebab beli barang-barang kawen die. Huhuhu =)

Daa

No comments: