Wednesday, April 27, 2011

Conflict + Lunch

Arghhh...dari sihat terus tak sihat...Perancangan yang buat aku pening..Hahhaa... Last2, aku dengan my sista terus cancel plan kami. Hehehe..Kepada yang tahu pe plan kami, diam2 sudeh... Jangan kecoh2 tapi keep it cool k..ehehe.. Bagi yang tak tahu, biarlah rahsia. Bukan semua bende kita kena tahu tapi memang kadang2 ada beberapa bende yang kite patut tahu. Semua terpulang pada individu itu sendri untuk kenal apa yang perlu dan patut dalam sesuatu isu itu.

Tak pe2.. Berbalik pada janji aku sebelum nie (entry Lunch), aku gi lah makan sorang2 kt SSM. Untuk kali pertamanye bagi beberapa minggu nie. Sebab aku jarang gi SSM dah sekarang nie. Selalu diet. Makan roti and nestum or bliss je. Hehehe...Tapi tak kurus2 gak. Pelikkan..hahaha..

Aku pun berlalu lah pergi SSM (sambil kain buat hal. Asyk terangkat jek). Sampai2 tak tahu nak makan pe lalu aku pun pilih r makan nasi, lauk daging and sayur. Daging 2, serius sedap giler!! Aku rasa macam best lak makan tau. Die rasa ala2 rendang tp die ada rasa black paper. Sedap tau. Rugi tak makan..Hehe...Cuma apa yang kurang adelah sayur die. Tu je yang xbest. Sayur petola die, ada serat2 kasar dalam 2. So aku xleh r kunyah. So sangat2 r kecewa (sebab aku suka petola)..hehhe... Tak pe2..nasib baik daging 2 sedap. Xrugi aku g makan arini..huhuhu...Nyum Nyum..

Sebelum balik tu, aku g kaunter dan beli pisang goreng + buah betik. Ni lagi satu aku nak cakap. Betik die bukan main manis. Sedap giler!!!Hahhaha..kalah r betik yang kat Tasik Titiwangsa yang aku selalu makan 2..hehehe... Aku pun xtahu kenapa selera makan bukan main. Kata diet tp...Hhahahahaa

Lagi 1 bende aku nak bagitahu, arini rasa panas dalam opis. Padahal buka air-cond 23Celcius tuhh...Tapi xtahu r knp rasa bahang je. Selalu kalau suhu macam nie, rasa dah menggigil dah.. Macam mandi bogel kat dalam ice tapi arini terbalik lak.. Aku pun dah minum ber'Mug'2 air tp xde lak rasa nak terkencing je macam selalu...Pelik kan..Hehhee... Maybe sebab nak hujan kot. Kat luar pun dah berarak mendung 2. hahaha.. Harap2 Aiman xbasah kuyup bile datang. Cian die. Hujan2 die redah sebab nak amik aku. Yela, bukan aku suruh pun tp die yang paksa aku tunggu die (practise sblum kwen amik bini kt opis..hahahhaa)... So aku pun tunggu je r die...Luv him so muchi muchi..!!!hehehe

No comments: