Saturday, September 3, 2011

Future

Assalamualaikum,

Selamat hari raya buat semua yang membaca blog cabuk ni. Tak banyak yang boleh aku cakap but berjuta terima kasih sebab singgah sebentar walau apa pun niat sebenar kehadiran anda semua di sini. Terima kasih tidak terhingga.


Kali ni memang tak ada entry gembira hari raya seperti mana rakan-rakan lain upload. Bagi aku detik kesedihan dan kepayahan aku hampir tiba. Sesuatu yang aku takuti hampir menjadi realiti. Sedih dan amat menyesal atas semua yang aku pernah lakukan sebelum ni.


Orang kata nak menyesal pun tak berguna sebab dah terlanjur semua yang kita nak sesali tu. Tapi bila aku taip entry nie aku masih tidak berputus asa. Insyallah. Aku masih berusaha hingga ke titisan terakhir sebab aku perlu lakukan sesuatu terlebih dahulu. Aku taknak menyesal sebab tidak berusaha.


Dalam kepayahan aku ni, aku banyak melukakan hati Aiman. Maap sayang sebab aku terlampau stress dan bingung sebab masalah ni. Bagi aku memang serius dan cukup menakutkan aku. Aku mungkin melukakan hati keluarga aku, diri aku malah orang-orang disekeliling aku.



Semua sebab duit. Memang kadang kala wang itu sungguh berkuasa. Tapi aku tersepit sebab wang. Susah aku nak cakap sebab semua itu buat mood aku tidak menentu.



Andai aku tak dapat menghabiskan pengajianku pada masa yang ditetapkan, aku ingin meminta maap dengan semua orang yang telah terluka dan sedih. Aku amat-amat menyesali semua ini dan semua ini bukan atas kerelaan aku. Aku telah cuba sehingga ke saat yang terakhir. Aku minta maap.....








sorry again for everything~~





No comments: