Thursday, June 9, 2011

Google Best!

Assalamualaikum,

Siapa yang dah try Google? Maksud aku dah bukak Google.com harini? Best tak? Hehehe.. Bagi siapa-siapa yang tak bukak lagi korang boleh buka cepat sebab harini google buat benda gempak.

Cuba tengok gambar kat bawah ni..

Aku suka giler kott sebab google nie makin hari makin kreatif. Perkataan Google telah berubah menjadi alat muzik. Aku tak tahu die letak alat muzik apa kan tapi aku gambarkn ia sebagai sebuah gitar.

Serius aku rasa excited. Setiap jam aku akan buka malah aku buka page Google dan biarkan ia sebab aku tak nak ia hilang. Bila aku nak main, aku buka je page tuu.. Punya suka kan, macam nie lah. Hahaha

Maaf la kalau korang rasa aku ni jakun but suka hati akulah. Janji aku tak hipokrit. Aku suka then aku cakap..=)

Korang trylah yer... Best dowh..hahahahhaa

Daaa

No comments: