Monday, June 6, 2011

BE Nuffnang!!

Assalamualaikum,

Hari ini rasa penat+gembira sket. Hahahah (boleh tak ketawa dulu sblm cakap?)*facepalm... Penat sebab semalam baru balik dari kem asas Jabatan Pertahanan Awam Malaysia (JPAM) selama 3 hari dua malam. Serius best giler kecuali beberapa bahagian jela. Selain tuu, serius best.

Tapi aku akan update pasal kem tuu nanti sebab rasanya agak banyak nak ditulis. Lagipun aku tak ada picture sepanjang program tuu =( ..Oleh itu, kebanyakan picture orang lain, aku sendiri yang mencapap dalam tuu..hahahhaa

So badan rasa agak-agak sengal sikit. Sebab dalam kes operasi menyelamat tuu kena angkat kawan aku aka mangsa for the day. Hahhaa.. Seriusly, even they are small in shape doesn't mean they are light in weight okay. Berat dowh... Naik lenguh otot2 nie...Hhahaha...

Apa yang lagi best or should I said 'HAPPY GILER' sebab nuffnang aku sudah mula membuahkan hasil. Thanks2 sangat-sangat yang click okay. Even jumlahnyer cenonet (sikit) bagi korang tapi alhamdulillah bagi aku okay la tuu kan kan kan. Dapat gak dari tak de.. Maksudnyer takde lah aku salah tempat nak letak nuffnang punyer banner tuu. hehehe..

Lepas nie, aku kenalah rajin-rajin buat entry bagus-bagus untuk bacaan supporter aku (ade ker??haha) yang telah meng'click' or kalau ada gak yang telah dengan tidak sengajanya meng'click' hahaha..Bukan aku tipu tapi dah kauorang yang click..hehehe

Anyway, thanks la yer...Meh tekan lagi banyak-banyak... Daaaaa



*rezekijanganditolakmautjangndicari..hahahaha

No comments: