Saturday, January 1, 2011

Selamat Tahun Baru, 2011


Selamat datang 2011 dan selamat tinggal 2010. Banyak yang berlaku sepanjang 2010. Nak aku listkan tak trdaya sebab aku sendiri pun ssh nk kenal pasti pe yang berlaku sepnjang tahun. Aku pun just rsa2 macam banyak je yang aku lalui..kehkehkeh...

Aku sekarang makin pening dan gusar memikirkan tempat practical untuk bulan 3 nie.. Aiyoo...Manyak pening maa....Hahahha...

Semalam aku dan Aiman pergi sambut tahun baru dengan cara kami yang tersendiri buat kali kedua sepanjang perkenalan kami. Tahun nie kami buat cara yang lebih romantik sikit. Aku ajak die pergi piknik sambil tunggu detik 12 tngah malam. Dah r menapak dari pukul 9 malam kat Tasik Titiwangsa. Lenguh buntut aku n Aiman duduk tunggu sampai beberapa jam..Hahaha

Sebelum pergi 2, aku sediakan dulu barang2 pe yang aku nak bawak. Aku masak nasi goreng kampung, bawak bekal air masak, cawan, sudu serta beli pape yang boleh dimakan nanti. Time tibe 2 xramai orang pun. Ada a few couple n group je time 2..

Aku and Aiman pun makan2 sambil cerita pape yang aku perlu luahkan serta kerisauan kami. Xsmpai pukul 9.30, 2 jenis makanan aku dan makan dengan Aiman. Hahahaaha..Time 2 cepat2 stop makan sebab nanti xsempat sampai pukul 12 dah abis. Borak punya borak, rasa bosan. Time 2 baru pukul 10 lebih...So aku decide nak main game kt hp Aiman. Hahhaa...

Agak terkejut bila sedar2 je tengok kiri n kanan, ramai giler orang. Secara tiba2 je rasanya (mana xnyer, tgh leka main game. Mane pasan..hahahaha). Ada budak2, mak cik pakcik, couple2, n semua golongan r ada. Semua duduk tepi tasik 2 tunggu bunga api.

Semalam memang aku hargai kenangan 2. Best + sweet + romantic sgt2. Aiman selalu tanya aku kenapa aku sayang die. Bagi aku tak ada sebab di dalam dunia ni yang boleh aku bg untuk jawab soalan 2. Kasih dan sayang aku kepada die tak terkira nilainya. First time in my life I found my Mr. Right. I luv u just the way u r (tp kne r ubah sket pape yg xptut 2 ea..hehehe).

Sejak kali pertama getaran dari panahan matamu yang terus menusuk ke jantung dan hatiku, aku tak pernah lupa sekalipun tentang dirimu. Mungkin kau tak mudah untuk percaya tetapi apa yang aku boleh kata kan, umpama si penipu yang gagal menipu untuk kali pertamanya dalam hidupnya. Begitulah dengan diriku. Aku tak mampu menepis segala perasaan aku terhadap dirimu. Luv u so muchi muchi, Momel..Haahahaha....Semoga tahun yang mendatang nie, tahun yang baik dan cerah untuk aku, kau, mereka dan semua orang di dunia ini. Amin...

No comments: