Saturday, December 25, 2010

Hari Berjalan

Harini aku, along, angah and kawan along, kak ori(norish) telah berjalan agak lama dan penat r gak..Hehehe... Aku just follow je dieorang ni membeli barang2. Along n kak ori tengah cari barang untuk opis dieorang n along juga cari untuk barang2 dapur die. Angah pula cari syampu die. Hehehe... Lepas je pergi makan, along pergi cari barang kat Jusco Wangsa Maju. Dah la kadang2 je aku datang situ..



Time ni ramai giler orang beli barang..Sale murah2 punyerlah sempena Christmas ni...Hehehe... Sampai along pun boleh hilang dalam kesesakan 2..hahaha... Aku n angah pun boleh sesat dan hilang arah sehingga aku dengan angah pergi ke luar mencari syampu die...Hehehe... Mula2 die nak cari syampu bawang tapi mahal la pula. Tak ada bajet. So misi nyer untuk mencari syampu Pantene... Sebelum jumpa syampu 2, angah nak makan ice cream. First time aku makan Choco Top McD ni selepas beberapa tahun.



Ini die pic Choco Top 2...Memang sedap r..Aku tak suke sangat makan sebab klau coklat die dah keras, die akan pecah2 bile time makan. So akan menyebabkan keadaan agak selekehla...Hahahaha...Tapi memang sedap....=)

Next time, kita boleh hangout dan jenjalan lagi...best2...Tpi still rindu kat my Bucuk lor....pe r die tengah buat sekarang...erm....=((

No comments: