Saturday, December 25, 2010

K.A.M.I

Dah lama xupdate kn...Aiman sekarang balik Kluang. Ada kenduri katanya. So bile die tak ada ni, rasa sunyi lak. Teringat lak bile Aiman sekarang mula ikut perangai aku..Kami mula serasi... Antara yang berlaku adalah:

1. Die dulu tak suka makan ais krim. Tp disbbkn aku suka makan, die pun ikut join skali..Hehehe... fav kami adalah ais krim McD. Selalunya Sundae Chocolate la...Memang kami akan berebut utk makan ais krim 2...Hehehe

2. Dulu bila tido, memang selalu die bising sebab aku kaki tido. Sekarang dah terbalik. Die pnyer kaki tido lagi kronik. Mengalahkan aku. Hahaha.. Die selalu nak salahkan aku sebab aku bagi penyakit tido 2 kat die. Hahahaha... Sekarang kami kaki tido. Hehehe

3. Aku suka create word. Dulu bile aku create pape, die xnk trima tp sekarang die sendiri gunakan word 2. Contoh yang aku igt adalah MUCHI MUCHI...Hahahahah Kelakar sgt... So kami adalah creator of the word!!! Hahahahah

4. Aku ni memang suke coklat. Lagi2 klau orang yang bagi. Tapi dulu Aiman xsuka sangat. Bile aku suke n coklat makanan kegemaran aku, die pun suka gak. Hahahhaa...Bile aku merajuk je die bagi coklat. Lama2 die tau fav aku pe and kami suka coklat akhirnya!!!Hahahahaha

5. Ari 2 baru je tgk cter kartun pe tah.. xigt la...ada word yang sgt kelakar. Aku suka kartun 2 sebut n aku suka Aiman sebut. Word die adalah 'You are so fluffy, I'm gonna die!!' Hahahha....Kami sebut n suka word yang sama!!


Sekarang aku rindu die sgt2...cepat2 lah balik syg...bwk nasi minyak kenduri k...xsbr nih...!!!!hahahaha

No comments: