Thursday, August 16, 2012

Beraya Bersama The Pop Look

Assalamualaikum dan Hi,


Hari hati ini bercita-cita nak hapdate entri express berlambak bagai konon. Last-last kena buat kerja pulak. Aihhh..Potong mood aku je kan?


Tapi jangan risau sebab hapdate tetap jalan punya kan? keke..


Hah, pernah dengar Poplook? Korang boleh tengok website ThePopLook dan lihat betapa ohsemnya baju-baju mereka. 


Oleh demikian, untuk raya aku telah merembat 2 helai baju raya untuk beraya dan berlagak dengan sepupu sepapat semua..kekekek...Gurau jek. Aku nak tunjuk baju kurung untuk raya tapi tak ada gambar. Baju lain yang ada so kita hentam jela k... @_@


Untuk makluman semua, baju-baju depa ini letak sejam dah sold out kalau hot items. Sorry morry lah ye kalau terlambat nak beli. Semua rakus gila. Tapi servis depa memang hebat. Kalau korang buat pembayaran sebelum pukul 2, esok pun korang dah boleh dapat barang tau. Seyes tak tipu... 


Malang tak berbau sebab baju-baju yang aku beli pun hot items rupanya. So aku amik baju contoh sebab warna yang aku beli sudah sold out! keke... sory dear...jangan marah...


Penny Chiffon Maxi Dress - Fuschia Color - Size L
RM69.00




Meh aku terangkan kenapa ada dua. Macam yang aku cakap, baju yang aku pilih hot item jadi tak ada gambar betul. Baju warna coklat itu adalah contoh bajunya dan baju kat bawah adalah warna Fuschia tersebut. ^_^


Military Blouse - Mustard Color - Size L
RM 56.00



Yang ini pun tak ada warna. Warna mustard macam kuning pekat tu. Ala, kalau makan beger or Subway ada mustard. Warna itulah. Pi kedai tengok. huhu


Size besar sebab aku gemok... Paling best pasal baju ni adalah kain dia yang sejuk je bila pakai. Wahhh... macam iklan air-cond pulak ye... 




                     


nota kaki: tak sabar nak raya!!!

2 comments:

Unknown said...

raya sakan laa dia ^^

http://rahasiabelogaku.blogspot.com/

JQ said...

hhehehhe...tak adalah..biasa je.. =)