Thursday, June 28, 2012

Happy Hours Frappucino 50% OFF!

Assalamualaikum dan Hi,


Back off..back off... jangan dekat. Kalau nak dekat sila rempuh lelaju sebab Starbucks sedang memberi tawaran hebat. Fuhh...seyes tau. Tak caya? *jeling kat korang sampai mata juling


Tadaaa.....



Ini stok atau ramuan jampi terkini yang berada di kedai Pak Atan yang berdekatan ye tuan puan sekalian. Hah, sila beratur sopan sikit je Mak Jemah tu. Datang kedai nak berebut benda murah puan slumber je pakai kain batik. hihi


Gurau je. Korang tau tak yang Starbucks ada buat promosi hebat. Tak silap aku dah dekat sebulan lebih jugalah promosi ni. Kali ni aku nak share benda best ni. Jaga mata tu. Jangan terkeluar pulak. Sape nak kutip masuk balik? @_@


Korang boleh tengok dalam gambar di atas merupakan Frappucino versi kegemaran Pak Atan yang terkini. Cewahhh... Sori..sori. Gurau je sayangs..hehe.. Frappucino ni ada di Starbucks sahaja ye. Harap maklum. Ada 2 perisa yang baru. Aku pun tak pernah cuba pulak. But maybe some fine days nak try yang jelly tu. Macam Cool Blog pulak ye..kihkih





Tapi ini fave aku lah setakat ini. Frappucino Chips / Cookies Large. Bila happy hours 50% off, korang boleh dapat harga RM8.50 sahaja tau! Seyes. Sila berdehem kuat-kuat ye. Murah tau. Harga asal merupakan RM17 yo. Murah tuuu.. separuh harga.. Yeah.. *lompat sana sini dengan gembira


Promosi ini berlangsung pada hari Selasa dan Jumaat sahaja ye. Kalau tak silap hari Selasa sebab aku tak pernah pergi hari tu. Hari Selasa dikhaskan untuk sesiapa yang ada Starbucks member card sahaja ye. Ye, Mak Jemah.. Awok tak layok. Hihi.. So, aku selalu pergi hari Jumaat. Kalau nak apply boleh skodeng kat sini.


Masa pula, bukan boleh pergi sesuka hati tau. No no no.. tak boleh. Hanya pada pukul 5.00 petang sehingga pukul 7.00 malam. Ye, 2 jam sahaja untuk rembat lelaju benda hebat ni. Sila bawak duit RM8.50 anda dah gerak ke kedai berdekatan. Tapi tu harga untuk yang aku selalu belilah. Yang baru tu belum sempat nak cuba dan tak tahu harga..hehe


So, bila beli murah kita happy, hours yang kita ada pun lebih dinikmati. Cewahh.. Jadi duta ke yang oi? Hehe..saja je nak test power.. Power takkk?? haha -_-'








nota kaki : nyum nyum..  

No comments: