Friday, June 29, 2012

Titanic Era 2012 : Whatchuwant???!!

Asslamualaikum dan Hi,




Dulu-dulu time citer Titanic ni keluar, zaman aku kocik-kocik dolu memang femes dengan pita tape. Aku tau ramai orang sekarang tak pernah tengok citer guna tape. Seyes. Tak tipu woo. 


Meja tv dulu bukan macam meja tv sekarang. Dulu pakai meja skolah tu jela. Mungkin ini pengaruh kerjaya ibu bapak aku kot. Dieorang dedua cikgu skola. Tu yang copet 2,3 bijik meja bawak balik. Guru besar pun bagi green light. kehkehkeh. *gelak comel


Tengkuk sampai lenguh-lenguh nak menahan kepala yang berat 43 kg kali 2. Perghh... Fyi, aku pun ada rahsia nak share ni. Time aku tengok citer tu, aku dapat tengok tape yang scene dia clear. Tak kena potong pun. Ye..tak caya ea? hehe... Malangnya setiap kali nak sampai scene tu, aku mesti ngantuk dan tertidur. Gila klise kan? hahaha... Sekarang tape tu pun dah tak ada. Rosak lepas tape player menunjukkan tanda-tanda ingin jahanam. huhu


Bagi aku, citer  Titanic  ni umpama legend. Bila aku tengok balik time beso gedabak ni pun rasanya lebih feeling kalah industan yang duk guling-guling atas tanah nolong orang DBKL bersihkan jalan sebab habis semua bersih dia sapu. 


Last-last jumpa pulak versi yang terbaru. Korang dah tengok? Tekan dekat perkataan Titanic ni hah... Rasa klakar la pulak. Mak Jemah kompem mengamuk kalau dia tau ada orang sesuka jiwa raga dia je menukar filem peberet die selain citer korea. hihi






Anyway, good job. Pe kata korang pun cuba mengasah bakat korang dengan mengedit semua citer jadi best. Mana tau ada bakat terpendam kan kan. Untunglah lepas tu.. Keluarlah tv kan. Kalah Najwa Latif.. kehkeh  -_-"









nota kaki: lepas ni rasa macam nak kumpul tape filem bebanyak buat koleksi

No comments: