Wednesday, June 20, 2012

GIVEAWAY: 1960 Moustache

Assalamualaikum dan Hi,


Dah lama tak join giveaway kan kan kan? Ala korang ni... bukan aku nak buat giveaway tapi nak join. Insyallah aku akan buat giveaway aku untuk kali kedua pada waktu terdekat ini. 


Jeng jeng jeng.... *muka nebes je




ONE. go to this LINK and like it!!
TWO. spread the news in your blog
THREE. paste your blog link in comment box
FOUR. and wait. and pray.



wow...best best... siapa nak join giveaway ni kena guling guling atas tilam sambil mengilai... Opsss... gurau ke. semua itu tak perlu pun. Korang semua kalau berminat boleh pergi ke sini sahaja. Senang dan mudah je. Tak perlu beratur panjang nak pilih barang macam dekat Sogo. Oh.. Apa kaitan? hehe...






3 comments:

Kesuma Angsana said...

cam berminat bk join je! hehehe

Bobo said...

ga baju ke tu? goodluck! :)

Cik Jajika said...

Aah....tapi kalau nak join n hadiahkan kat aweks kalau menang pun boleh...hehe