Monday, June 4, 2012

Genting's Charity Movie Screening (Part 1)

Assalamualaikum dan Hi,


Wah...rasa happy dan best hari Jumaat lepas masih tak hilang tau tak. Kalau sesiapa yang tak tahu, hari Jumaat lepas aku berpeluang menyertai geng-geng blogger tajaan Nuffnang ke Genting Highland. Majlis yang aku join ini adalah sempena kebajikan. Aku ada kongsi dengan korang dalam post aku sebelum ini. Kalau nak tahu dengan lebih lanjut mengenai event ini, boleh tekan sini.


Disebabkan terlalu banyak gambar dan juga terlalu banyak benda yang nak bebel dan terrrlllaaaallluu banyak juga gambar yang aku ambil menggunakan handphone cabuk aku ni, memang lambat dan memang panjanglah entry aku. So, tanpa membuang masa, let's the picture tell you the story... =)



Ini antara blogger & pasangan yang hadir. Semua kesejukan apabila tiba di Genting Highland sekitar pukul 10 pagi. Angin dia...memang kuat tau tak. Lebih sejuk dari duduk dalam air-cond! hehe


Tengok tuu... Kabus je tau. Serius sejuk.. Tak tipu punya...




This is our breakfast that totally sponsored by Starbucks! Yeah.. Muffins and chocs. Super delighted with their taste okay. Siapa nak belanja Starbucks pepagi wei? Hahha


Time ni tengah tengok Men In Black 3 3D. Tengok sesama dengan mereka yang kurang bernasib baik. Mula-mula ingatkan duduk kat line depan tapi rupanya duduk kat atas. Memang bestlah kan. First time tengok 3D. Best jugaklah..hehe 


Ini antara mereka yang menyertai aktiviti ini. Sorry sebab gambar tak jelas. Lupa bawa kamera time ni. So terpaksalah pakai handphone cabuk je..hehe. Gambar kat bawah ni pula time lunch. Makan buffet tau tak? Makan ler bebanyak dekat First World Cafeteria. Nyummy!!
















Nampak sedap kan? Memeyla pun. Yang kureng cuma part buah-buahan. Agak kurang fresh dan dah masam-masam. So memang aku tak makan. Cuma rasa sikit dan terus tolak tepi. Bagi gambar yang last tu, kami memberikan hadiah kepada mereka yang kurang bernasib baik. Kami membawa hadiah tersebut dan berikan kepada mereka secara rambang. Nasib baik time aku bagi patung lembu tu, budak kecik yang comel yang dapat. Dia pun memang suka tau dapat patung tu. Happy sangat. 

Terdapat blogger femes juga tau join seperti Nisa Kay, Rabiatuladawiyah, Cik Lily dan ramai lagi. Memang awesome lah korang semua. Kepada semua, sorry kalau aku nampak tak friendly. Tak biasa dan ini adalah first time join event macam ni. Biasalah, orang pemalu memang macam ni *tamparlelaju*. Anyway, hope dapat jumpa korang lagi.. 


Nantikan next entry tau. Sebab lepas makan ni kiteorang pergi main kat taman tema pula! Yeah!!!

Sambungan kembara di Genting...











nota kaki: tak sabar nak join lagi aktiviti lain




No comments: