Friday, June 8, 2012

Gambar Perkahwinan Nurul Wahab Dan Eric Depp

Assalamualaikum dan Hi,


Aku teringat zaman dulu-dulu time Nurul ni masih isteri si Ajai. Lagu Keliru yang pernah menang Anugerah Juara Lagu *tahun tak ingat*, memang aku berulang kali duk nyanyi lagu tu sampai mak aku pun bising. Haha. Super obes kan? 


Yang penting itu semua zaman dulu ye. Bukan sekarang. Sekarang aku universal. Semua lagu aku layan kecuali lagu hard metal yang buat kepala aku nak pecah! Haha


Berbalik pada si Nurul ni, kat entri ini aku nak share dengan korang gambar perkahwinan beliau dengan suaminya warga Perancis, Eric Depp. Wah..wah...glam nyah *gedikgila..haha. Meh kita tengok gambar beliau yang telah berlangsung di Duchess Place. Paling best bagi aku. gaun dia cantik gila! Serius nak kahwin pakai tema macam tu lah. 3 tone. Hehe =)


Photobucket



Photobucket
Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket
kredit to : RED Photography


Hah, cantik kan gaun Nurul ni? Wah...tak nak kahwin pakai gaun cantik macam ni. Tapi badan kena kurus lagilah, baru cantik dah la pendek pulak tu. Kalau aku pakai confirm kena kerat gaun tu bagi pendek. Habis warna yang kat bawah. Hahaha. 


Apa-apa pun, kita doakan yang terbaik buat beliau dan suami ye. Harap-harap perkahwinan kedua beliau ini akan berkekalan dan minta dijauhkan perpisahan seperti artis lain yang kahwin dengan warga luar. Ceh..ceh... Insyallah. Semoga dipermudahkan. 








nota kaki: nak kahwin..nak kahwin..hehee

4 comments:

Nina K's Luviee said...

serius cun...tp tak menutup aurat ler

JQ said...

hehe...biasalah..artis... Kahwin pula dengan orang Perancis.. =)

1612f said...

hahahah nak kawin apenye cik jazz pakai gaun singkat hehe

JQ said...

iskh cik faha ni...pakai la gaun labuh...