Monday, June 24, 2019

Ikhlaskan Hati

Assalamualaikum,


This lately aku rasa agak serabut juga. I need help. Cara nak ikhlaskan hati dan bagi diri ni lebih bersemangat untuk bekerja.

I'm struggling with myself. Berlawan untuk ikhlas setiap yang dilakukan dalam bekerja. Semangat makin pudar dan luntur.

Aku tak sabar nak berhenti kerja. Tapi aku fikir, kalau berhenti, apa pekerjaan yang aku nak buat. Hutang banyak nak bayar. Mesti suami aku marah.

I just cant take it. Aku try bercuti, ambil masa aku tapi seriously aku still tak boleh. Aku cuba usaha, sebelum sampai tempat kerja, aku ambil mood, bersemangat nak buat macam-macam kerja. Aku juga ada cuba fokus dan plan semua nak buat kerja tu tapi masih sama. Dah apply macam-macam kerja tapi masih gagal dapat lagi.

Aku doa juga supaya Allah SWT tunjukkan mana yang terbaik untuk aku, bagi aku kuat. Tapi kemanakah hilangnya semangat aku tu,,,,,


Someone please help me.......................


I just want to tender and left this freaking place by the soonest!

No comments: