Friday, May 25, 2012

Berpuasa Di Bulan Rejab

Assalamualaikum,


Beberapa hari ni aku sudah mula berpuasa di bulan Rejab. Yo, aku tahu ramai yang ambil kesempatan ini untuk mula ganti puasa kan? Aku pun sama juga.


Puasa yang pertama aku puasa sunat. Bila difikir-fikir balik, tak akan la nak puasa sunat walhal puasa ganti yang wajib pun tak terganti? Then aku buat keputusan bahawa yang wajib haruslah dilaksana dan diutamakan dahulu. Setuju tak? =)


Bila bekerja sambil berpuasa, tak ada lah rasa bosan dan semacam je sebab sibuk dengan hal pejabat. Kalau nak suruh aku puasa hari Sabtu dan Ahad memang 'condifent' yang puasa aku tak jalan! haha




Ada beberapa hari lagi untuk aku habiskan puasa ganti aku. Untung bila orang lain dapat rezeki, kita juga dapat tempias. Thanks le buat si dia yang telah belanja aku berbuka puasa di McDonald. Sungguh enak rasanya bila dapat rasa rezeki dari kocek orang lain. Hahaha



Pesta sos! haha


murah je..hehe


Dinner nyum nyum


Next week kita sambung puasa lagi sebab hari ini busy dan hari Jumaat hari kita raya! Yeah! Haha..... Sukanye lah aku ni. Well, jangan lupa join 'GA Cik Jajika Senang Je' tau!! Dah nak tamat tempoh!! hehe













nota kaki: mengidam nak makan dekat HR Steak House Kg. Baru! haha






No comments: