Friday, May 25, 2012

Hidup Terseksa Ketika Berpuasa!

Assalamualaikum dan Hi,


Nak tahu kenapa hidup aku terseksa? Sebabnya korang boleh tengok kat bawah ni. Nanti korang tahulah apa yang aku maksudkan.










Dah tengok gambar? Ye, memang terseksa sebab aku kena tolong akak sekerja mengira semua barangan dapur di dalam stor. Ye... MENGIRA! Dah la tengah puasa. Rasa macam nak pitam tau.


Barangan dari sebesar alam sehingga sekecil alam. Semua ada. Naik juling duk kira. Pinggang pun bila balik rumah rasa lenguh semacam tau. Tapi aku ikhlas tolong ye. Jangan cakap aku sengaja nak mengungkit. Tak elok. At least aku tak adalah bosan duduk kat opis dan ada juga cerita nak dikongsi. hehe


Hah, kepada sesiapa yang belum join 'GA Cik Jajika Senang Je', boleh join sekarang tau! =P







nota kaki: nak pergi mengurut! hehe





No comments: