Friday, May 25, 2012

SEGMEN TINGKATKAN FOLLOWERS DAN TRAFIK BLOG JEJARIRUNCING!!

Assalamualaikum dan Hi,


Salam berita langsung dari Studio Cik Jajika. *Cewahh.. macam pemberita tak? hehe


Hari Jumaat yang indah ni, sebelum aku melangsaikan kerja aku, ada benda nak share dengan korang. Yela, tak nak tangguh sebab benda best dari Jejari Runcing yang cute molek tuu...


Beliau nak buat segmen! Serius tak tipu woo. Aku baca blog beliau tadi dan beliau ada update mengenai pencalonan beliau ke WOWWW Digi Award *sila perasan yang aku eja wowww tuu ikut suka. hehe


So sambil nak share dengan korang segmen ni, mari kita beramai-ramai mengucapkan tahniah buat Elia aka Jejari Runcing yang berjaya menempatkan diri dalam pencalonan Blogger Of The Year dan Fave Kay Poh!! Yeah..yeah!! *apesal aku yang happy gila ni? Hahahaha


Kalau korang nak join, boleh je...tak susah... tekan sini -->> JejariRuncing <<-- . Paling best kalau beliau pilih entry / blog korang, nanti ada hadiah menanti. Best sungguh. Macam buat GA je kan? Hah, cakap pasal GA, jom la join 'GA Cik Jajika Senang Je'!! Apa tunggu lagi??? =)












nota kaki: harap-harap dapat tiket free pergi sana!! ehhe

No comments: