Monday, April 9, 2012

Elia Jejari Runcing

Assalamualaikum,


Selepas menulis entry marah di post sebelum ni, aku sudah rasa lega sikit. Alhamdulillah.. Hehehe.. So aku nak tulis entry mengenai awek cun ni, Elia Jejari Runcing ...Rasanya dah ramai yang mengenali awek KL nie kan?


Aku pun mengenali dia melalui blog sahaja. Bagi aku dia ni seorang yang tabah dalam menghadapi cabaran dan dugaan hidupnya. Aku doakan dia akan sentiasa cekal menghadapi masa mendatang. Aku sangat suka baca blog kisah dia dahulu. Aku akan click dan baca older post dia sebab aku nak tahu kisah hidup dia dahulu.


Okay, aku mintak maaf sebab tiba-tiba nak berceramah pulak. Hehe.. Aku nak buat review sikit sebab Cik Elia sweet tuu komen kat blog buruk aku ni. Many of thanks to her. Really appreciate her visit and comment.




Yela, jarang koottt retis nak datang singgah dan komen. Aku berapa kali pomot *promote kat Abg Ben pun tak laku. Tetiba dapat lak komen dari Cik Elia. Well, alhamdulillah.


Tenkiu sesangat la ye Cik Elia. Mungkin dia datang singgah sebab aku ada letak komen kat entry untuk dia blog walking *entryyangramaigilerkomentuuu hehehe....


Eh..memang ada komen pun..hehe



Thanks!! Kumawoo!!




nota kaki : nak jadi retisss jugakkkk!!! *jaz sengal!!hahahaa

No comments: