Monday, December 5, 2011

Hello Mr December

Assalamualaikum,


Selamat tinggal November dan selamat datang December. Well, this is the last month for this year and my last month before I reach into my 21st birthday. Yeah, I'm big enough..big?? Yes, I'm fat but what I try to say that I've become more mature in positive way. Alhamdulillah.


Tiada sambutan hari lahir pada peringkat umur yang sebegini ye. Hehe.. Aiman saja pernah buat sambutan untuk aku. Since 2009 I guest? =)


Dalam peringkat umur macam ni, I don't think celebration will be the best for me. The precious moment is better sebab kita boleh mengingatinya. Things goes same on the birthday presents. Tak payah la. Susah-susah je..=)


Aku amat bersyukur dalam hidup aku atas apa yang aku ada dan dapat. Semua yang berlaku amatlah aku hargai. Family yang aku sayangi. Aku tahu aku memang menyusahkah orang sekeliling aku terutama Mama and Aiman. Sorry...


I really tried to be the best in my life. Tapi walau aku cuba sekalipun, aku hanya mampu mencapai terbaik untuk diri aku. Kita tidak boleh menjadi sempurna tetapi kita boleh cuba yang terbaik. Itulah yang aku sering katakan kepada family aku. Aku tahu aku sekarang kerja cabuk je. Tapi tolong percayakan aku. Aku sedang dan telah mencuba. Bagi aku masa dan lebih sokongan. Itu saja yang aku boleh katakan.


Tiada kata yang mampu menggambarkan perasaan aku apabila jejaknya umur aku ke-21 pada 8 December 2011 ini. Semoga semuanya akan berjalan lancar. Insyallah.




nota kaki: Nantikan ucapan hari lahir untuk diri aku sendiri pada 8 December 2011 di Facebook. Sekarang aku tengah busy. Malam ni ada annual dinner di Mines. Aiman pula demam. Ermmm...

No comments: