Monday, December 5, 2011

Happy Birthday Ridzwanah Zamkhasri

Assalamualaikum,


Today is 5.12.2011 which fall on one of my besties' birthday. She is my lovely friend that always made me laugh. Love her because the way she is. She is very humble and quite clumsy. Really miss her so much.


Okay, since dah lama tak jumpa cuma sekali sekala hubungi cik adik manis ini melalui ruangan maya or phone call, so aku cuma boleh wish kat ruangan maya juga lah kan.


Aku rindu gila nak hangout dengan kau dekat surau Giatmara tu. Rindu nak pukul-pukul manja dengan kau, makan lunch sama-sama dan gotong-royong bersihkan kawasan Giatmara lebih-lebih kat toilet tuu. huhu


Walau kita berjauhan, aku harap kau tak lupa dengan aku. Tak lupa dengan kenangan kita. Lagu favorite kita dulu, lagu Letto. Ingat lagi tak?


Kadang-kadang aku jadi sebak bila aku teringat dekat korang. Aku tahu aku tak ramai kawan rapat dan kita jadi rapat dalam masa 6 bulan kita dekat sana. Banyak gelak ketawa kita bersama-sama yang membuatkan aku rindu sangat dengan kau.


Ingat tak kau tolong aku buat nota yang aku skip sebab aku malas nak salin panjang-panjang? Really missed your lovely hand writing. ~~~


Ridzwanah aka Wana (Left with spec)


Maaflah kalau gambar kau tak cantik. Ini saja gambar kau yang aku simpan dalam handphone cabuk aku dari dulu sampai sekarang.


Today is your 22nd birthday. So wish you supaya cepat-cepatlah bertemu jodoh dan dikurniakan rahmat daripada-Nya. Sayang dan rindu kau. Aku janji aku akan jumpa kau sebelum kau or aku khawin. Aku akan cuba untuk tunaikan janji aku ni. Sangat-sangat merindui rakan-rakan lain di Giatmara dulu. =)




nota kaki: Semua yang berlaku pasti ada hikmahnya. Insyallah kita akan ketemu jua...=)

No comments: