Friday, September 23, 2011

The End of My Diploma

Assalamualaikum,

Thanks pada sesiapa yang baca or singgah kat blog aku ni tau. Aku pun dah lama tak update sebab kekangan waktu yang memang macam hampehh ler kan. Hehe


Last a few days ago, aku telah menjalani (perhhh..ayat nak skema lak kan..hahaa) 1 presentation di kolej. Presentation tuu lah yang paling penting sebab akan menyebabkan kau lulus diploma or tidak. Memang giler pentinglah kan. So korang rasa aku nervous tak?? (mestilah kott)


Tarikh keramat itu jatuh pada Selasa yang lepas or 20hb September. Datang-datang dah pukul 9 lebih which memang lambat sikitlah. Naik je atas terus dipanggil masuk dalam bilik meeting sebab aku adalah orang yang first. Haahaaha... Dengan semput and penat mendaki tangga ke tingkat 4, aku terus masuk jela.


Memang semua rasa pun ada but aku try untuk relax and yang paling penting SMILE! Hahaha.. Alhamdulillah. Bagi aku semua okey je. Tak teruk but totally not the best at all.


Aku rasa bersyukur sangat-sangat sebab dah lepas semua beban tuu. Sampai satu masa aku berdiri di suatu sudut dan menoleh kebelakang. Aku nampak semua kenangan aku selama 3 tahun di situ sangat pantas berlalu.


Semua sedang berlari menuju ke destinasi masing-masing. Aku dapat rasa kami semakin jauh meninggalkan rakan yang lain. Tanpa kata semua berpisah. Itu mungkin kali terakhir kami berjumpa bersama-sama walau disaat itu ada juga yang tertinggal di belakang.


Serious beb, memang tuu yang aku rasa. Sebak bila tahu semua dah ada laluan masing-masing. Tapi itu memang takdir. Ada yang bertemu dan ada juga yang berpisah. Insyallah kita akan berjumpa juga kawan semua. Aku akan rindukan korang semua.


Kenangan dan gelak ketawa korang akan aku simpan dalam ingatan. Semoga kita berjumpa di hari Konvokesyen kita pada 12 November 2011. Miss all of u so much friends. =)



*akan upload picture kita bersama kemudian hari


No comments: