Thursday, August 4, 2011

Yeah Part 2

Assalamualaikum,

First sekali aku sendiri tak ingat or tak pernah nak kisah yang aku penah ada entry 'Yeah' sebelum ni. Atau memang ada cuma aku je yang fail untuk mengingati semua tu. Sebab bila aku taip Yeah, ada tulisan yang keluar which bila kita pernah tulis then benda alah tu akan kuarlah kan. Kira macam past history la. Tak tahu aku yang tulis or orang lain yang meminjam lappyku ini. Hehe

Papejela kan. So apa bendalah yang aku happy sangat ni kan. Bulan ramadhan ini memang aku rasa sangat-sangat special dan lain dari yang lain. Lebih-lebih lagi hari ini. Aku rasa setakat jam 1222 ni, ada 2 benda yang baik berlaku pada aku. Alhamdulillah.

First sekali shawl satin aku sudah sampai so sapa-sapa yang nak order better cepat. Ada certain warna dah fully booked pun. Amacam? Terlepas? Tak pe, pergi jela rembat color pape yang ada dulu. Then, kalau stock kali ni tinggal sket baru aku pi amik lain. huhu

Lepas seronok-seronok dengar lagu (layan korea) dapat lak panggilan menggumbirakan yang memang agak lama gak lah aku tunggu iaitu kedatangan duit elaun aku. Haha. Giler lah dah berapa haribulan baru dia nak bagi. Nasib baiklah bulan ramadhan nie rezeki aku melimpah ruah. Alhamdulillah. Syukur tak terhingga aku kepada rezeki-Nya.

'Ala, duit elaun sikit je'. Aku tahu ramai kott yang cakap macam tu but for intern comel macam aku ni, penting tauu. Siapa yang free-free nak belanja kau? Bagi duit macam tu banyak tanpa balasan? Jangan harap. Aku tak kisah pun jumlah dia berapa but aku still bersyukur dengan apa yang aku dapat. Yeah!

So aku plan lepas ni nak pergi KL Sentral jap nak pergi men'topup' pass perjalanan Rapid KL aku then pergi 'cash'kan cek nie. Hehe..

Daa =)

No comments: