Tuesday, August 23, 2011

OMG!! Tak Puasa??

Assalamualaikum,

Ni ada 1 kess yang memang buat aku hot sebab dia nie makan time bulan puasa pada waktu siang hari. Adess...


Walaupun kau tuu perempuan tengah 'RED FLAG' sekalipun, kau kena lah hormat orang lain. Bukan main sedap lagi kau tibai jajan kau tuu dengan minum air jambu tuu.. Terliuq jugaklah time nie.


Perempuan India yang duduk sebalah die pun tak makan or minum, lagilah die selaku orang Islam. Aku berani cakap dia nie orang Islam sebab dia bertudung okey. Even kuku berwarna-warni dicat dan makan di siang hari. Memang aku geram...


Time nie aku dalam bas U60 otw ke Puchong Utama. Last-last bila dah nak sampai, dia tanya aku kat mana Carrefour tapi loghat dia macam Indon sikit. Tapi ada aku kisah? As long as kau tuu orang Islam, still kena hormat orang lain.


Ni picture yang sempat aku curik-curik tangkap. Sorry agak blurr sebab handphone murah kan.. hehe.. Kena tunggu Iphone4 dulu baru picture cantekkk..Hahhaha


Sedapnye..crupcrup(bunyirangup).. =)


*jangan tiru gaya dia nie ye..xelok...huhu





No comments: