Thursday, July 21, 2011

Review Harry Potter and The Deathly Hallows Part 2

Assalamualaikum,


Siapa yang dah tengok cerita nie? mesti ada yang dah and ada yang belum kan? Aku tahu mesti tak ramai yang minat tapi tak ramai gak yang tak berminat. Hehe.. Macam mana tu..Huhu.. Cerita ni memang aku tunggulah sejak dari Part 1 lagi.

Ada part yang sedih and ada gak yang tak sedih. Bagi aku cerita ni memang best tapi mungkin sebab aku dah baca and tahu ending cerita ni, so bila tengok cerita ni aku boleh lak rasa macam kurang feel. hahah.. Whatever lah kan.. still da best.

Tadi pagi aku boleh pula request supaya J.K. Rowling buat cerita anak Harry pula iaitu Albus Severus Potter. Giler hensem + cute dowh anak dia. Hahha.. gatal pula. Dengan budak kecik je kott. Hehe

I Love Harry Potter. Aku membesar dengan Harry. Memang kebetulan betul bila umur aku dengan Daniel dan Emma sama baya. Rasa macam kelakar pun ada. Hehe... Harry buat aku percaya bahawa dunia ini tidak sekadar dari pandangan mata sahaja. Dia ajar aku melihat sesuatu dan berfikir diluar kotak fikiran aku. Dia sendiri mengajar dan mencabar dunia imaginasi aku yang selama ini tidak aku sangka Harry mampu melakukannya. Malah, pernah suatu ketika dia melamar aku.. APA?? OMG...Giler poyo lah..hahaha.. Gurau je.. Tapi cerita ni memang best pun. I loike...=)

So sekarang aku nak mengesyorkan korang pergi tengok cerita tu. Lepas ni tak ada dah sambungan dia. Menyesal o0o tak g.. Hah, semalam pun aku kebetulan dah download cerita ni. Giler gempak r..hahaha


p/s: Kalau korang perasan, aku bukannya review cerita nie pun. Aku boleh bedal cerita pe yang aku rasa. Hahahhaa..Lantaklah.... =)

No comments: