Monday, June 27, 2011

Seriously!!

Assalamualaikum,

Firstly, aku memang perlu banyak-banyak isytifar(xsure ejaan). Aku perlu banyak bersabar harinie. Really. Aku rasa fed-up je.

Harini start kerja balik lepas Jumaat bercuti dan join kem di Teratak Naly's yang memang best. Nanti aku grab pic and buat review sikit.

Tapi sekarang memang aku sedih sangat. Aku rasa macam nak give up je. Betul-betul penat. Air mata nie asyik bergenang je. Aku tahan supaya ia tak jatuh. Sedih sangat-sangat. Macam-macam dugaan yang aku terima. Stress sangat.

Boleh takk aku nak pergi jauh? Aku nak pergi ke tempat yang sunyi. Hanya ada tempat untuk aku mengadu dan lupakan semua nie. Penat sangat.

Bila stress macam nie, aku pun tak ada selera. Makan roti je untuk sehari nie. Badan lak masih lenguh-lenguh and penat sebab kem hari tu. Tak ada mood. Nak nanges macam budak kecik boleh tak? Tapi nak nanges sorang-sorang. Tak nak ada orang dengar or nampak. ........ ... ...

No comments: