Wednesday, May 11, 2011

Sama Vs Tak serupa

Assalamualaikum,

U olls nak dengar cerita hot-hot cold tak??hehehe... Semalam akak aku boleh lak nak samakan aku dengan blogger Irine Nadia Marcello tuuuu..yela... Yang hot and femes tuuu... Wahhh...relax2.. Tutp mulut tuu..hehehe.. Maksud akak aku bukan ler aku nie hot and femes macam cik retisss (ayat femes Cik Epal ye..nk pinjam jap..hehe) tuu... Cuma dia komen yang cara aku tulis blog aku nie sama macam cik retisss tu hah. Tu je...Hahhahaa

So dengan pikap gear 4, aku pun terus mencari and skodenglah cik retiss nie kan... Tengok-tengok ala, lebih kurang macam tu je kott... Ramai lagi blogger yang ayat macam kami nie (mula nak poyo ler nie..hahaha). Gaya penulisan ala-ala berborak dengan orang and macam diari gitu.. Nama pun blog kan..Suke ati ler..Hahaha

Papehal aku teringin benar nak jumpa mana2 blogger femes, gojes and ala retisss nie hah.. tapi kalau duk sebelah mesti segan je. Aku dah lah tak femes, gojes pun tak..selekeh and xcantek macam blogger-blogger lain tu...Rasa rendah diri je kan kan kan....~_~

Anyway, aku akan tetap follow and update bloggers fav kuh tuuu..hahahaha...Suke tau jadi stalker nie...Best giler...skodeng sana..skodeng sini..heheh... Luv u..Muax MuAx X.oX.o =)

No comments: