Monday, May 30, 2011

Himpunan Sejuta Belia, Putrajaya Bersama JPAM

Assalamualaikum,

Maap ler sebab lambat update entry nie. Agak terbatas sebab penat + busy jalan-jalan. hahha. Untuk pengetahuan korang yang sedia tahu yang hujung minggu lepas telah berlangsungnya Himpunan Sejuta Belia di Putrajaya (yang aku rasa berlandaskan politik semata..huhu).

Tunggu ler kami semua di CONSIST College pada pukul 11 tapi tup tup pergi pun dekat pukul 12 lebih. Pe ar...Penat tau tunggu lama-lama. Kiteorang semua pergi di bawah JPAM (Jabatan Pertahanan Awam Malaysia) ye. Sebab pe bawah JPAM? Sebab kiteorang punyer suke ler. Kami spesel yo. Hahhaa...

Entry ini sememangnyer wajib banyak gambar tapi malangnyer aku nie begitu malas nak bubuh banyak-banyak. Biar sape yang tak g tu rasa rugi teramat. Hahhahaa (giler kejam!!hahaha). Tapi aku cakap serius nie. Memang best sebab banyak giler event and booth tau. Tak terkata beb. Sampai Super Junior pun ada. Hahhaa. Memang giler kentang punyer kerajaan la.hahaha

Gambar kat atas nie time kiteorang tunggu bas JPAM semua. Sabar ye nyah...huhu.. Aku saja bubuh bunga tu sebagai tanda salah antara ahli GBS kami ye. hahaha. Kenapa GBS?? Sebab bukan naik bas JPAM or bas kolej tapi naik bas sekolah. Giler kentang kan kan kan. Lagi 1 bas lak, bas MAHSA kolej. tak boleh blahh....yang naik bas tu budak-budak laki lak tuu..hahahhaa


Banyak gambar yang serius kena upload tapi aku tak upload kat sini sebab banyak giler kott... upload kat Facebook sudeh..huhu. Boleh tak aku nak cakap yang memang best ler pergi sana.

Yang nie antara gambar yang aku rasa takk boleh blahhh...Bile tengok je rasa nak ketawa. Hahaha. Gambar mimi dan fieza kat baju ala-ala angkasawan..hahhahaha... Serius cute dowh... Gambar Aiman pun sama macam budak-budak jumpa mainan. Macam tu la..Hahhahahaha.. *gelaksambilguling-guling. Tapi ada 1 benda yang buat aku excited ari tuuu...

Hah, mesti korang nak tahu kan. Aku memang datang nak jumpa retiss okay.. Tapi laki la. Perempuan aku tak kisah sangat pun.Hahhahaa. Ajak amik gambar pun tak mahu (punyer jual mahal). Yang first sebab masa balik tuu sempat gak lambai-lambai gedik dengan Peserta Imam Muda!!! Imam Muda tu!!Hhahahaa*maapaimanteroverexcitedlak..hahahaaa*. Okay-okay, cool balik. Then sebelum balik tuu, kiteorang nampak Jehan Miskin wooo... Walaupun die jauh kat sana tapi excited tuu. Time tu die tengah duk kat atas platform kat Menara Sasuke. Best. Terus aku zoom in tuuu..hahahaa..

Nampak tak Jehan Miskin tuu. Baju putih tuu..hehee


*sapeyangtakpergiharusnangisguli-gulingye..ahahhaa

No comments: