Tuesday, May 31, 2011

Oh Tidak!!

Assalamualaikum,

1 benda yang korang kena tahu pasal entry nie ye. Iaitu entry nie tak ada kena mengena dengan tajuk entry tuu. Aku saja jek bubuh. Jangan marah ye..Hahaha

Sebenarnya aku tak tahu nak story macam mana kan. Banyak giler isu yang berlaku kat dalam negara kita sejak kebelakangan nie. Meh aku nak story pasal 1 video terbaru seorang artis yang aku sendiri tak tahu ke'femes'an die tuu.

Bukannya sebab die buat MV aku nak kecoh dei. Masalahnyer bile die punyer MV tuu agak keterlaluan dan aku tengok macam awkward semacam je. Hahhaa. Nak marah pun ada, nak ketawa pun ada. Semua ada beb. Korang boleh tengok MV tu kat sini.

Serius beb. Nak buat video tapi macam tak boleh blah... Semua tak jadi. So bile aku baca blog Cik Epal sebab die pun buat entry pasal video nie, aku sokong sangat-sangat cakap Cik Epal tuu. So aku copy and paste dari entry Cik Epal tuu kat bawah. Korang gak boleh tengok penjelasan director kat sini.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Video ni, Gambit Saifullah salah sorang yang jadi director. Masa aku tengok video ni rasa macam =,=


@ kenapa ketiak si Prema Yin ni hitam di saat 3:16 nampak ketaranya. apa Gambit Saifullah tak edit dulu ke hape video ni?


@ mekap nampak tua


@ asal Shah Jaszle macam takut takut je dalam vc ni.?? like macam tengah cover dengan mak dok gesel gesel dengan perempuan lain. muka cam cuak cuak je. muka cam takut kantoi


@ aku tak faham kenapa perlu ada scene scene ghairah ghairah yang tak berapa menjadi sangat pon scene tu. but perlu ke scene macam tu dalam vc ni?? lagu dengan storyline vc macam tak kena je. macam tak ada kena mengena dowhhh


@ part menari pakai baju ketat gila warna kulit tu serious tak boleh blah. kalau body macam beyonce sedap sikit tengok nari nari gitu. muahahaha keji



disebab kan video ni tengah HOT sekarang. si Gambit Saifullah pon telah bersuara








explain?? meh sini lah aku nak explain sikit


Assalamualaikum warah matullahi wabarakatuh Gambit.


Gambit ni ISLAM ke? sorry to say. anda punya explanation macam orang tak ada IMAN. Its too obvious yang Prema Yin dengan Shah Jaszle tu bukan muhrim. Kot ye pon letak lah pelakon yang bukan muslim. ni abang asmara tu haaa pulek. Abang asmara ni pon sama lah jugak . elok je bergesel gesel dengan ini perempuan.


Pasal perempuan ni malas nak campur lah sebab dia bukan muslim pon.


Ini bukan isu nak tunjuk kasih sayang ke hape. Kemonnn kemonnnn (bak kata JAMBU RAJA LAWAK) banyak lagi cara nak tunjuk kasih sayang. Perlu ke adegan adegan bergesel gesel ni ada dan dilakonkan dan diarahkan oleh orang ISLAM ???


tak ada scene raba raba?? yang PREMA YIN dok bergesel gesel dekat SHAH JASZLE tu hape?? dan video clip ni tak nampak pon macam laki bini. nampak macam couple yang duduk satu rumah je nengok


Kalau lah betul nak buat adegan suami isteri sekali pon. banyak lagi cara bro. tak ada scene 'horny' macam tu pon tak ada hal pon. boleh je buat scene pujuk memujuk. lagi nampak sweet hape. ITS ALL ABOUT CREATIVE


pasal adegan filem ANU DALAM BOTOL atau cerita ISTER DAN ... ada adegan macam tu. kenapa mesti anda nak buat sama exactly macam tu???


Kalau lah ada budak budak tengok video ni. rasanya ada pulak yang tanya dekat parents diorang


" mama mama kalau gaduh dengan papa, mama guling guling atas lantai ke?? lepastu mama selak selak baju mama depan peti ais ye??"


seriously anda boleh masuk MAHARAJA LAWAK gambit dengan memberi penjelasan seperti di atas.Dont be STUPID. Kemonnn kemonnn


Study more about malaysian culture. Do respect others, your nation and the most important your RELIGION.


your video .. FAILED!



Truthly Cik Epal <<<yang nie aku tambah..hahahaa
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Okay, pe yang aku nak cakap adalah aku 100% sokong pe yang Cik Epal cakap tuu. Bagi aku, buat apa kita nak meniru sesuatu yang bukan budaya kita jauh sekali melibatkan agama kita. Be realise la. Tahu lah kau pun nak buat macam orang puteh tuu tapi jangan sampai lupa agama kau tuu. Tak kisahlah kan kau tuu kuat iman ke tak sebab aku tahu aku pun tak semestinya bagusss. Setidak-tidaknya aku tak de lah tambah video seks kat Malaysia nie.

Memang tak salah nak jadi director tapi salah jika kau boleh songsang dari landasan yang betul. Itu yang aku paham dan aku pun nak elakkan benda tu dari berlaku. Bahaya tuu. So pandai-pandai la nak cover pe yang kau dah buat asal tak makan diri beb. Daa


*tibe-tibeakurasaentrynieadakenamengenadengantajukdie..hahaha

No comments: