Monday, January 24, 2011

Yeah..!!!!

Yeah...rasa macam nak lompat tinggi2..hahaha...Kenapa? Siapa? Bila? pape r..kecoh r ko nie FATEN..!!!Hahahahaha....(sje jek nk ckp mcm 2, dengan niat)..hahaha... Alhamdulillah sebab Col and diri aku sendiri puas hati dengan presentation 2..hehehe....Kadang2 aku terpikir kenapa sem2 lepas aku ni bebal sangat nak paham subjek2 tu semua..hahaha..Alhamdulillah sekali lagi sebab aku akan tumpu and pahamkan smuanya. Aku tak nak sekadar hafal and xfaham. Huhu....

Ini lah rupa aku yang COMEL menyebut SUCCESS!!!!Hahahhaa...Cbuk r ko Paten..Jangan kacau aku...!!hahahhaha....Maaf ye..bengong sebentar..hehe...berbalik kepada perasaan aku tadi, aku rasa amat2 bersyukur sebab pe yang aku paham dan pe yang aku buat 2 betul dan tak salah. Bermakna aku SUCCESS!!!!Hahahahahaha

*Entry kali ini hanya sekadar untuk mengada-ngada keSUCCESSan aku dalam subjek MWR and EMEOSHMS!!!Haahhahaahhaah

No comments: