Wednesday, November 24, 2010

Snap Snap


Gigit die!!hahahaa

Snap2...Ini antara pic yang kami snap di sebuah pemandangan yang agak boleh tahan lah..Hehehehe. Nak upload masuk blog pun agak lambat la. Tapi nasib baik boleh upload. Hehe.. Aku amik pic ni guna kamera mak aku yang aku 'pinjam'..huhu.. Pic2 ni semua untuk movie kami ye. Masih dalam progress tapi agak slow sebab aku pun tak tahu nak buat macam mana. Hope semua akan ok dan cantik ye. Hehe..



Bergaya tak? Hensem x? Hahaha..This is my bucuk yang comel..Hehe.... Mula2 time suh posing tak mau. Bila aku angkat lensa je terus posing. Hahahaha.. Kelakar giler bucuk aku ni. Comel la.. Geram tengok die...Hehe... Banyak gak pic die yang aku amik. Tapi tak dapat nak upload kat sini. Tengok dalam movie tu nanti je r k..Hehehe.... Muah2!!!!

No comments: