Friday, November 26, 2010

Harry Potter Night~~~

Lawa x? Perhiasan kat Pavilion. Macam Cindarella je kan...hehe

Harry Potter is da best. Ramai yang kata agak bosan maybe sebab kesan effect dalam cerita tu kurang bagi kali ini. Best bagi aku sudah lah sebab aku tahu apa yang berlaku and apa yang sudah berlaku...Hehehe....


Aiman and myself. Luv him lorr


Lepas je citer 2, hujan lak. Dah la kami naik kenderaan paling redup dalam alam semesta...Hehehe.. Nasib baik aku pakai jaket kulit nie(poyo) Hehehe.. Paz tu ada lak Aiman nak gaduh dengan aku pasal harga tiket. Dah lah rm8 tu paling murah. Nie die nak harga rm5. Mana nak cari? Boleh lak die kate wayang kulit rm5. So aku terus je cakap, 'G r tengok Narnia kat wayang kulit'...Hahahahaha...Padan muka die. Tau lak bengang...Hehehe

Paz 2 g Danau and beli tudung Gypsy bagi Tiny. Tapi sebelum tu g makan Char Kuey Tiaw kat Marlis...Hehe.. Kenyang sikit sebab makan yang besar punye..!!Hahaha.... Thanks Aiman sebab sudi teman and tunaikan permintaan saya...=)



No comments: