Wednesday, November 24, 2010

Ala Kampung


Hah, banyak tak menu kitaorang? Jangan terperanjat ok. Sebab sejak semester ni, memang hampir setiap hari masak kat umah. So makanan memang banyak. Bayangkan beras 10kg boleh habis dengan pantasnya. Ari tu beli beras time masuk semester baru dan boleh tahan sampai mid-semester ari 2. Pantas x? Dalam masa tak sampai 2 bulan..Hahahahhaa....Sungguh mengkagumkan. Malam ni, macam korang boleh tengok masakan ala kampung ok. Sungguh 'mavelous'...Hahahahaha. Ada jantung pisang lagi. First time aku makan jantung pisang. Memang sedap lagi2 bila makan dengan ikan masin kedera. Fuhh...meleleh air liur beb.. Hahaha... Alhamdulillah, bagi aku semester ni agak murah rezeki kami semua sebab setiap ari dapur berasap. Macam orang dah berkeluarga lak kan...Hehehe. Jantung pisang ni K. Lya yang bawak dari rumah die sebab kakak die bawak dari kampung. Rasa macam pelik tapi bila start makan memang...pergh...kecur air liur beb...Hahaha



Ini time K. Lya nak potong the heart of banana..Hahahaha. Time ni, ikan kendera dengan sambal belacan belum siap lagi. So tak dapatlah nak tengok menu penuh ye. Hehehe. Anyway, happy sangat2 sebab dapat lepak makan ramai2. Rasa seronok dan meriah. Lepas ni, tak tahulah bila lagi boleh lepak macam ni. Harap2 memori macam ni berkekalan k. Aku tak nak semua ini berhenti separuh jalan je. Aku tak 'RELA'..Hahahahah.. Poyo giler. Apa2 hal pun, syukur ke hadrat Ilahi sebab kurniaan-Nya sepanjang aku die sini. Terima Kasih buat semua yang mengenali diri aku dan sayang korang beb!!!!MUah!!!!MuAh!!!!

No comments: