Friday, November 19, 2010

Maraton giler

Jangan salah paham ok. Ini bukan maraton lumba lari or pape yang sebaris dengannyer k. Ini maraton yang aku create saja2 untuk mengisi masa lapang di rumah k..hehe. Mesti nak tahu ape kan? Ini maraton untuk aku tulis blog sebanyak mungkin sebelum aku abis cuti and sebelum Aiman baca. Sekarang dalam masa 2 hari aku dah update 7/8 entry baru. Kalau tak silap lah..Gila kan? Hahahahaha

Mesti korang rasa aku dah tak betul. Ini sebab aku selalu rasa banyak benda nak tulis/share kat sini but aku tak buat. So sempena cuti mid-sem aku ni, aku nak tulis sebanyak mungkin yang aku mampu/ larat. Hehehhe

Kepada Bucuk, saya saja je sebab tulis banyak2 macam ni. Tapi bila kita selalu update bende yang terlintas di fikiran kita, baru kita rasa lagi excited sebab passion dalam setiap entry tu masih panas and segar. Saya rasa best and puas macam masa mula2 buat blog dlu.Hehehe. So, saya akan cuba sedaya upaya untuk meng'update' blog saya ni ok. Tapi tak janji lah...Hahahaha

Anyway, aku masih cuba membuat maraton ini. Semua benda yang berlaku aku akan update dalam entry2 berikutnya ok. Wish me all da best(poyo..hahahaha)

No comments: