Friday, November 19, 2010

Aksi Kiki

Entry kali ini pasal aksi kiki pula ye. Nak masukkan aksi oren xboleh sebab oren pun dah lama xbalik. Tah2 dah mati..Tah la... Ini semua aksi kiki dengan bakul k. Time tu aku baru abis sidai baju. So aku masukkan die dalam bakul die. Comel tau die. Meh tengok pic2 die...hehehe

Ini die. Kiki comel. Gebu, gemuk and berbulu. Comel giler sampai buat aku selalu geram kat die. Kadang2 disebabkan aku selalu tangkap die, so bile die nampak aku je die dah takut. Hahaha. Tapi sekarang ok seket r. Lagi2 bile time cuti ni, die selalu dekat dengan aku and tido sebelah aku (comelnyer time die tido. Geram giler. Rasa nak cubit2 die time 2).




Ini semua antara pic2 die yang aku captured. Comel. Banyak lagi pic die but aku just pilih beberapa je. Aiman memang jeles bile aku belai Kiki. Hahahaha. Kelakar kan. Tapi tu lah Aiman. Dengan kiki pun die jeles. Hehehe. Serius, aku suka main dengan Kiki. Muah2...Luv u Kiki....

No comments: