Friday, November 19, 2010

Aksi Bobo

Mengabiskan detik-detik terakhir di rumah dengan mengambil pic bobo. Comel kan. Yela, pazni nak balik dah(esok). So terpaksalah capture semua benda yang aku nak and update cepat2. Luv u Bobo!!! Muah2!!!


This is Bobo. Adik aku boleh lak tukar nama die jadi Bob/ Cbob. Nak gelak aku dengar sebab dua2 nama tu nama kawan aku. Hahahaha...Sory kawan2ku, bukan aku yang letak k tapi adik2 aku yang letak.Hehehe. Bobo ni xsuka sangat amik pic tapi aku paksa gak. Last2 terus die lari.Hahaha. Ada banyak pic die but aku pilih 3 je sebab xmuat la nak letak banyak2. Hahahaha

Ni lah tempat baru die. Ni time die xpasan aku amik pic. Sedapnyer die tido kat situ. Hehehe. Semalam mama cari die merata sebab nak masukkan dalam kandang. Rupa-rupanya die ada kat sini. Tempat/Katil die yang baru. Ni beg angah k. Angah ni memang macam ni. Kalau dah letak beg kat 1 tempat, sampai bile pun tak berganjak. So si bobo pun jumpa and duduk r kat situ. Abis berbulu beg tu. Padan muka angah. Hahahahahhaa


Alamak..ni time die sedar sudah. Paz 2 terus panik die tengok aku tengah amik pic die. Hahahah.. Terus cancel nak tido. Cian die but die comel k..hehehe


No comments: