Friday, November 13, 2009

Malam yang penat tapi tetap gembira

Tadi aku,leha dan ekin pergi ke banglo untuk lepak-lepak
Tapi aku duduk sorang-sorang sebab dieorang datang lambat
Leha yang datang dulu pun tinggalkan aku dengan Aiman
Ala, aku pun tak kisah sebab aku leh sembang dengan kekasih hati aku
huhu
Love him
Tadi die bagitau aku yang die ada masuk 'club'
Aku pun dah tau hal tu awal-awal lagi
So aku just relax and think what should I say
Die punya takut dengan reaksi aku
Tapi as usual, aku relax jerk..
hahaha
Aku tak kisah pun kalau die masuk benda macam tu
Janji die tau jaga diri
Aku tetap sokong dia macam mana die sokong aku selama ini
Hari ni pun ada banyak benda berlaku
Tapi aku nak cerita tentang diri aku je
Tak nak la jaga tepi kain orang lain
huhu(bajet baik kan? hahaha.. )

Tadi pagi die baca blog aku yang aku baru post(yang kt bawah ni..)
Untuk pengetahuan Aiman yang tersayang
Saya tak pernah nak susahkan awak
Saya nak awak baca apa yang saya tulis sebab saya tak nak awak rasa saya sembunyikan sesuatu daripada awak
Awak sendiri pun tahu yang saya ni orangnya bukan suka luahkan depan-depan dan lebih suka
memendam je
So, ini je lah caranya untuk saya luahkan apa yang saya rasa dan lalui
Sekarang ni, awak sorang je lah yang tahu masalah saya ni
Saya memang tak suka susahkan orang
Dan saya rasa sekarang bukannya tanggunggjawab awak untuk jaga saya sepenuhnya
Sayang awak...
Muah..
Berbalik pada cerita tadi (yang kat banglo tu)
Lepas je Nizam, Chip dan lain-lain keluar pergi tengok wayang
Ada lah beberapa orang datang g beli burger
Dan aku pun tolong lah sekali buat burger
Huhu
Aku tolong lah sekali buat air dan basuh cawan sikit-sikit
Aku happy betul sebab dapat buat kerja
Nak kata kerja tu penat sangat, tak ada lah
Tapi memang penat sikit..
Pape pun, no hal r
Tapi dia kata kerja tu menyusahkan aku lak
Bagi aku kerja tu hal biasa lah
Sebab setiap orang kena lah buat kerja
Takkan nak duduk senang je..
Kan???(logik kan pe yang aku bebelkan??huhu)
Tah lah kenapa tapi aku rasa best je kalau dapat buat kerja
hehehe

Balik je dari tu
Kiteorang menapak lah dari banglo ke estana(sambil nyanyi lagu hindustan)
Aku nak mintak maaf kat die sebab tak dapat layan die
Die ada lah gak nak bermanja dengan aku
Tapi aku lak tak ada mood
Maybe sebab aku penat dan ngantuk kot
huhu..
Sori my dear
Sori sangat-sangat k...
Love u so much..

Tadi Aiman ada cakap yang die nak tengok gambar kiteorang dalam blog aku ni
So aku nak masukkan lah gak demi die yang aku sayang
Gambar ni kiteorang amik mase pergi kat Times Square
Jalan-jalan berdua(sebenarnya berempat..tapi yang lagi dua tu,kiteorang abaikan..huhu)
Travel sana-sini
Best...(Thanks for Puteri for this picture.. )




p/s=Sok kalau sempat, aku update poster yang aku dan nurul usahakan selama ini..huhu

No comments: