Friday, November 13, 2009

HIV Poster.. Vote for us..



Nie poster yang kiteorang usahakan selama beberapa hari ni
Kami agak gembira dan puas hati dengan hasil kerja kami
So tadi secara rasminye aku g printout dengan saiz A3(sebab aku nak lawan budak laki kelas aku..huhu..)
Menggunakan kertas Artpaper 310(kalau tak silap aku lah..nama paper tu pun aku tak ingat sangat) yang berharga rm4.00
Aku mula-mula nak pergi ke Achik untuk printout tapi kedai tu belum bukak sebab aku pergi lepas orang balik sembahyang Jumaat
Aku pergi menaiki motor Mat(thanks for him)
Bersama Aiman(sori sayang sebab asyik susahkan awk)

Paz tu aku tengok balik poster tu masa nak print
Ada tulisan kat bawah tu yang aku lupa nak edit
Ada lah rasa frust sikit tapi erm..(redha je lah..hehe...)
Harap-harap kiteorang dapat nombor satu(teringat lak masa kecik-kecik dulu masa join pertandingan warna)
Masa aku hantar tu tak ada orang pun kat kaunter
Semua pergi mesyuarat
So aku just letak kat kaunter tu penuh dengan perasaan sedikit kecewa
(tak apa lah..kalau ada rezeki, kiteorang menang gak)

Hal poster dah settle so tinggal hal futsal
Sok pagi ada futsal lak dekat Sport 7 dekat Sri Rampai
Aku ni kena lah carik wisel untuk esok(yang sepatutnye tugas orang lain tapi diserahkan pada aku)
Leceh sikit tapi aku tetap enjoy buat kerja nie..hehehe...
Pape hal
Semoga esok program kami berjalan lancar
Amin....

Don't forget to vote for HIV

No comments: