Thursday, November 12, 2009

Masalah Tetapi Gembira

Dah lama rasanya tak singgah kat blog aku nie.
Banyak hal yang berlaku kat dalam hidup aku
Sama ada yang menggembirakan mahupun yang menduga kesabaran aku
Aku nak cerita perkara yang menggembirakan aku dulu ye..
hehe

Setiap hari aku bangkit dengan senyum walaupun hidup aku bergelumang dengan masalah yang tidak putus-putus
Dia sentiasa ada di sisi aku menemani aku
Dia akan tolak aku ke depan supaya aku tak kecundang ke belakang
Dia menyayangi aku seadanya aku
Dan aku juga menyayanginya seadanya dia
Aku amat bersyukur kerana disayangi olehnya
Semalam kami keluar bersama lebih kurang pukul 2
Kami jalan-jalan menaiki motor nuar(thanks calvini..huhu..)
Lepas 2, singgah ke Pelita dekat dengan KLCC lak untuk minum-minum
ronda-ronda jap and kami berhenti kat dataran untuk bercekerarama...hahhaa
Kat sana dia melafazkan kata cintanya pada aku
Aku gembira sangat dan akan berjanji untuk setia dengannya sehingga ke akhir hayatku
Aku cinta Mohd Saiful Aiman bin Azhar

Sekarang aku nak cerita lak pasal masalah yang aku hadapi ketika ini
(pergh...ayat tak boleh blah..hahahha..)
Semalam aku try tanya mak aku kalau-kalau dia boleh bagi aku duit belanja
Tapi jawapan yang mak aku bagi memang membuat aku banyak berfikir
Mak aku kata dia pun tak ada duit(tak perlulah aku bagitau bape jumlah yang mak aku ada)
Dia suh aku try pinjam dengan kawan-kawan aku dulu
Sebab mak aku juz boleh bagi dalam 21hb je..(lame lagi 2...erk..)
Tapi masalahnya aku sendiri kena bayar banyak benda kat dieorang
Duit internet lagi, duit yang aku pinjam lagi..ermm...macam-macam lah
Tapi aku cakap kt mak aku yang aku try
Aku pun tak nak dia susah sebab aku
So biar lah aku usaha cari jalan
Aku bernasib baik sebab Aiman sentiasa ada di sisi aku
Sekarang hampir boleh aku katakan dia yang tanggung aku lah
Dia yang belanja aku makan dan minum aku
Aku amat terhutang budi pada dia
Masalah yang aku hadapi sekarang nie buat kami lebih rapat lagi
Membuat aku makin sayang padanya
Aku berjanji akan berusaha agar hubungan kami ini berkekalan
Aku amat yakin aku dah bertemu dengan jodoh aku
Aku pasti.....

No comments: