Sunday, November 15, 2009

Malam ke Pagi

Semalam aku pergi keluar dengan Aiman dan kawan-kawan kiteorang
Semua kata lapar and nak pergi cari makanan
So kiteorang pun pergi lah ke Taman Melawati
Aku pun tak ingat nama kedai tu(sebenarnye tak pernah tau pun..huhu.. )
Tapi masa on the way tu
Aku tengah gaduh dengan Aiman
Merajuk sikit
Sebabnya die buat benda yang aku tak suka
Even aku pernah cakap yang aku tak suka tapi dia still nak buat gak
Last-last aku amik keputusan untuk mendiamkan diri
Biar dia buat apa yang die nak
Aku tak cakap dengan die
Aku tak tegur die
Aku just duduk diam-diam je
Sampai lah die pujuk aku kat kedai tu (masa nie Rashed duk tengok kiteorang jek)
And die akan cube try follow rules yang aku dh tetapkan
Aku sayang dia
Aku tak nak hubungan kami nie sama je dengan hubungan aku with my ex semue
Sayang Aiman..
Muah-muah

Aku kuar lak skali lagi dengan Leha and Faiq
Again with Aiman
Leha lak tengah sedih time tu
Disebabkan Stupid idiot guy
Argghh...
Die ingat perempuan nie ape?
Suke-suke die je buat macam tu
Tapi aku sendiri pernah cakap kat leha pasal niat budak tu
Tapi leha tak nak dengar
Bila hal jadi macam nie, susah lah

Tapi aku sedar setiap yang berlaku ada hikmahnya
Leha pun sekarang dengan Faiq(happy tengok dieorang happy)

Ucapan untuk adikku Leha
Semoga kalian kekal bersama
Jaga hubungan yang korang bina
Halangan yang ada memang menduga setiap hati manusia
Jangan mengalah
Hadapi semue sebagai cabaran
Terus ceria disamping tersayang
Fikir perasaan Faiq gak
Jangan asyik merajuk
Lupakan mamat BODOH tu!!!
You deserve much better than that STUPID GUY!!
Sayang Leha
Jaga diri elok-elok

Disebabkan kiteorang keluar pagi tu
Round-round bandar and stop by kat Titiwangsa sampai pukul 5
Masa futsal memang terasa ngantuk sehh
Lagi-lagi masa abis futsal
Masa makan dengan lecturer tu lagi lah terasa
Mata nie macam tertutup je
huhu
Tapi pepehal pun semalam memang best
Kalau boleh nak organize event lain lak..
hehehe
Masa nie gak, aku beria-ia nak jadikan Rashed adik angkat aku
Tapi die tak nak
Ala..peduli apa aku
Aku nak gak
Kenape die???
Sebab Rashed tu pelik
Die tu unik sampai aku tertarik kat die(tertarik untuk dijadikan adik je k..aku tertarik kat Aiman lagi banyak..huhu.. )
So aku akan berusaha agar die menjadi adik angkat aku..
hehehe

Best memang best
Tapi kalau die ada lagi best
Boring sebab tak dapat tengok die
Tak dapat cakap dengan die
Die tak dapat datang sebab die busy dengan moto die(die panggil tenggiling tapi aku panggil swan..huhu..)
Tu yang aku happy sangat sebab dapat jumpe die malam tadi
Even die tengah busy time tu sebab nak repair motor
Tapi tu pun dah cukup untuk aku
Lupa lak nak cakap yang die pun import kawan die dari Kuala Selangor untuk tolong die repair motor(Thanks for Mubin sebab tolong sayang I)

Hari nie Aiman kata nak keluar kalau Swan dah elok
Mubin kata die nak pergi Times Square
Tapi tak tau lah jadi ke tak
Tak kisah lah jadi ke tak
Tapi aku tetap sayang Aiman
Walau ape pun yang terjadi
Sayang Aiman
Rindu Aiman..

No comments: