Monday, November 16, 2009

Asyik..Asyik...Pasal Semalam..hahaha

Sebenarnye ada sebab kenapa tajuk post kali nie Asyik..asyik..hahaha
Semalam kami pergi ke Wangsa Walk untuk karaoke
Kami ini terdiri daripada aku, Aiman, Leha, faiq, Ekin dan Apis (Aiman diboldkn sebab die nie kekasih hati aku..huhu..jangan marah ye yang lain-lain)
Aku dan Aiman pergi lah jalan-jalan dulu sebab karaoke tu penuh
Sambil travel Wangsa Walk tu, Aiman pergi tengok rantai
Tak tahu lah nak buat apa(pura-pura tak tahu..huhu)

Kiteorang karaoke banyak lagu
Dari yang slow ke rock
hehehe
Dangdut pun ada(Lagu Asyik dan Memori Daun Pisang)
Bile tengok balik rakaman semalam
Malu giler..huhu
Tapi semalam memang best lah sebab dapat spent time dengan Aiman
Yela dah 2 hari die busy dengan Swan die..
Rindu lah gak dengan die
huhu
Tapi pepehal, semalam memang puas and happy
Semalam gak aku dapat coklat dari Aiman(padahal die salah dengar. Aku nak lolipop coklat bukannyer coklat..huhu)

Balik tu kami singgah sebentar ke Kader(pergh..ayat tak bley blah... )
Makan-makan kejap pastu kami balik
Tapi bukan balik umah kiteorang
Kiteorang pergi duk study kat umah tingkat 11
Dapatlah aku belajar dan mengajar(mengajar Aiman hazardous substances)
Balik-balik pun dah pukul 2.30
Memang ngantuk tapi aku nak cakap yang aku sayang Aiman sangat-sangat

Semoga hubungan kami berkekalan...

No comments: