Monday, November 16, 2009

Aiman

About him
Sekarang aku nak tulis pasal lelaki yang hadir dalam hidup aku sekarang
Lelaki yang banyak membantu aku
Dia yang menyayangi aku seadanya
Even bape banyak kali pun aku cakap betapa dia menyayangi aku,
Semua tu tak cukup sebenarnya
Dan aku Jazzeyqa Ahamad Jailani menyatakan bahawa aku tak akan bosan nak buat statement pasal die
huhu

Mase aku post nie
Aku kat umah die lah
Dengan Ley
Duk lepak-lepak sambil study sket (study lah sangat kan..hehehe.. )
Lepas je Aiman siap mandi
Aku baru pasan yang Aiman dah kurus sket..hehehe
Aku tengok die makin segak sehh
Seriously aku macam jatuh cinta sekali lagi
Aku tak tipu (love him so much..again and again..)
Dia lak sibuk tanya kenapa aku macam excited je
Bila aku bisik kat Ley and bagitau Faiq pasal benda nie
Dieorang setuju dengan aku
Faiq kata Aiman kena kurangkan perut die je lagi
Ley lak kata Aiman makin tinggi bile kurus sket
huhu
Papepun aku tetap sayang die
Rindu die sentiasa
Tak pernah benti ingat kat die

To Aiman
Tak kisah lah awak macamne pun
Tak kire lah pe yang awak pernah buat dulu
Tapi 1 je benda yang saya nak cakap
Saya sayang awak tak kira apa yang berlaku
Kalau ada jodoh kita tetap akan bersama
Saya akan tempuhi segala dugaan demi kasih dan sayang saya kat awak
I fall on Mohd Saiful Aiman bin Azhar
Now and never...

No comments: