Tuesday, November 17, 2009

Trip To Pudu With Him

"Dah beli tiket?"
"Belum"
"Kenapa? Nak balik bile? Kalau tak ada duit saya dahulukan duit saya dulu. Ada duit tak?"
"Ermm(sambil menggelengkan kepala perlahan-lahan)"
"Awak nak balik bile? Sok kite g beli"

Tu lah antara babak perbualan aku dah die
Thanks sangat kat die
Sebab die memang ambil berat tentang aku
Kadang-kadang aku rasa malu sangat
Malu sebab keadaan aku membuatkan aku begini
Aku jadi seorang yang tak mampu melakukan ape-ape

Tadi Aiman bawak aku g Pudu beli tiket
Padahal boleh beli kat Petronas Danau jerk (tiket bas transnational)
Tapi Aiman kata yang bukan selalu kiteorang dapat jalan-jalan
So aku pun just turutkan permintaannya untuk pergi ke Pudu
On the way tu hujan turun lak
Tapi tak ada lah lebat sangat
Cume gerimis jerk (romantik seh..i like..huhu)
Masa dah nak masuk town tu
Trafic quite crowded
Pe lagi..Aiman bawak Swan cilok-cilok r
huhu

Time dah nak sampai tu
Baru Aiman bagitau aku yang die nak g BSN
Die lupe nak kuarkan duit
So aku tanya lah kenapa tak keluarkan tadi masa kat Taman Melawati
Tapi die cakap die lupa
So kiteorang patah balik masuk town dekat BSN area KLCC
Dan terus menuju ke PUDU
hehehe
Sampai-sampai terus jerk kami menuju ke kaunter Trans
Masa nak g sana kiteorang lalu medan makan
Terasa lak lapar(yela..aku pose tadi..tu yang agak menganggu tu..huhu)
Masa tu lak dah azan
So memang time aku patut makan lah
Tapi aku sabar sampai kiteorang g kedai makan

Nak g mane?
Makanlah
Makan mane?
Tah mane-mane lah
Boleh tak kite g makan kat Kader??Eh..bukan Deen??
Teringin nak makan nasi kandar(dalam kepala terbayang je ayam die yang besar tu..hahaha)
Sampai je kiteorang terus order air
Kiteorang nak pilih lauk..huhu
Aku bagi Aiman g pilih dulu and aku just tunggu
Pas Aiman siap pilih je
Aku terus g
Aku pilih peha paling besar skali
huhu
Sedap seh...
Rasa macam nak makan lagi jerk(Padahal perut penuh..huhu)

Balik-balik
Leha yang baru bangun tido ajak aku g umah atas(ala..macam biasalah..kes dieorang nie..huhu)
Nak g masak sardin
hehe
Aku naik lah sekali
Paz aku call Aiman untuk tanya die mane die letak laptop die
Tak lame pas tu Aiman terus balik
Die pakse aku amik something(aku pura-pura tak tau..padahal die nak bagi aku topup. Aku nampak die beli mase kat Deen tadi)
Aku punye tak nak tapi die pakse gak
Aku rase bersalah
Aku bukannyer nak permainkan die
Aku tak nak orang kata aku mempergunakan die
Aku tak nak
Sebab aku sayang die
Sayang sangat-sangat..
Thanks Aiman for everything...

No comments: