Tuesday, March 19, 2013

Annual Dinner 2012

Assalamualaikum dan Hi,


Sila nebes buat aku sebab annual dinner dah dekat. Just a few days left dan aku punya persiapan is ZERO. Aduh... Pening sebab tengah bulan ni kan. Bajet semua limited. Bukan tak ada sen tapi kita kena berjimat cermat. Gaji minggu depan so persiapan pun ala kadar.


Buat pertama kalinya aku akan join event company. Di anjurkan di Hotel di daerah Kuala Lumpur tapi berdekatan Subang. Daerah tu je yang dah kira KL...huhu


Well, mesti korang tertanya-tanya tema annual dinner ni kan? Ehem-ehem.. Meh aku habaq mai sat. Tema kali ini adalah 'Dazzling Night' ataupun Glamour. huhu... Menarik bukan? Tapi korang jangan haraplah nak tengok aku bergaya dalam bling-bling tu.


Aku akan fokus untuk tampak menarik, elegen dan simple. Tak nak bling-bling bagai. Malu la...huhuhu.. So nantikan D.I.Y. untuk baju aku ye. Tapi sebenarnya gabungan D.I.Y dan Mix&match... *_*

1 comment:

Anonymous said...

wah mesti lip lap nnti yer