Tuesday, August 7, 2012

Gambar Kad Raya Cik Jajika Sempena Giveaway

Assalamualaikum dan Hi,


Aku tengah sibuk membuat kad raya untuk korang yang sudi nak join. Hah, tak tahu join apa? Iskh... Aku ada buat Giveaway Kad Raya Cik Jajika la... Korang boleh pi tengok entri tu cepat.... 


Cantik kan kan kan? huhu


Khas buat korang, aku dengan senang hati dan gembira mak nenek telah mereka cipta dan mengopy satu kad raya spesel untuk korang semua. Fuhh...penat tau takk... Bukan penat mereka. Paling penat nak buat ucapan dalam kad tu. 


Ya, memula sebelum korang dapat kad tu, aku nak bagitau yang tulisan aku dalam itu amatlah buruk. Sekian harap maklum. Tangan seyes nak tertanggal bila tulis bebanyak. @_@


Siapa belum join, meh ler join... Kacang je nak join. Macam ais kacang depan kedai Mamak tu je..kekeke







Nota kaki: menyanyi lagu raya...lalalalala

7 comments:

SyUhAdA said...

comelnye kad raya nie..syu dah join..hehe..

Cik Jajika said...

Thanks....hehe... Tulisan je buruks nanti...kekee

fiza said...

Cutenya.

SyUhAdA said...

haha..takpe..bru ikhlas nmanye tu..

Cik Jajika said...

Fiza: sila cek email sekarang.. =)

Siti: kekeke..segan...hahaa

XxFaraizatii2NdxX said...

cantik ~~ hehe :)

Cik Jajika said...

hehe..tulisan je tak cantik...kekeke