Tuesday, July 10, 2012

Finalist Bakal Pemenang Tiket Nuffnang Blogopolis 2012

Assalamualaikum dan Hi,




Alhamdulillah. Banyak yang kita perlu panjangkan rasa syukur kita atas kurniaan-Nya. Aku pun tak sangka sebab aku terpilih menjadi finalist bakal pemenang Tiket Nuffnang Blogopolis oleh Abang Eyriqazz


Perghhh...rasa tak percaya sampai feeling nak loncat sana sini depan Mak Jemah sebab impian yang kabur selama ini tetiba datang macam David Copperfield buat magis depan mata. kehkehkeh


Bagi sesiapa yang ingin membuat pilihan sebab Abang Eyriqazz sudah memilih 3 orang finalis dimana aku adalah salah sorang daripada mereka dan aku amat-amat berbesar hati walau tercalon sahaja. Kalau tak menang pun tak apa beb. 


Nak tahu kenapa? Kalau korang tengok entri dieorang yang lain, sumpah hebat tau tau. Aku ni apa jela yang ada. Tulis pun merepek jadah. Entri mereka penuh dengan info dan pengetahuan apa yang mereka tahu. Malang memang tak berbau sebab aku punya entri memang malanglah sapa yang baca. hihi


Untuk pengetahuan korang semua, walaupun intipati kandungan yang tak berapa sarat dan longgar sana sini dalam entri aku tu tapi kalau sesiapa yang pasan la kan memang aku sengaja punnn. Sebab aku nak tulis sesuatu yang menggembirakan pembaca. Kalau nak baca entri aku boleh tengok dekat sini tau tau.. 


Aku tak nak dieorang bosan membaca entri tu sebab nak copy info tu semua, kompem Mak Jemah sebelah umah aku yang duk terbongkang pun boleh kan kan kan. Aku ekspressikan keinginan aku melalui penulisan aku supaya korang yang baca have fun dan tak terasa skema sangat gaya penulisan aku. 


Tapi kan kan...terpulang pada korang juga. Aku tak kisahlah siapa yang korang nak pilih sebab korang semua ada hak. Kalau tak suka entri kosong..kosong *nyanyi lagu najwa latippp tak apalah. Boleh pilih ikut sesedap rasa secubit sahaja. hihi


no feeling feeling tau.


Hak mengundi adalah hak mutlak korang. Ape pun, thanks sebab baca aku membebel layan emo sensorang sebab Mak Jemah tangkap cintan sama Abang Eyriqazz sudahh.. Opsss...


Ok, papai!







nota kaki: meh undi...meh... 1 undi 1 kupang..meh..lai lai lai...

2 comments:

Unknown said...

Bagus kan eyriqazz buat cenggini.... secara tak langsung kita akan dapat backlink percuma ....hehehe

JQ said...

tau tak apa...tapi tak kisah lah...saja je cuba nasib.. =)